Kapat [ X ]
Film sitemizde şuan toplam 4344 film bulunmaktadır.

Attack on Titan – Shingeki no kyojin 1. Sezon Türkçe Altyazılı izle

FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Attack on Titan – Shingeki no kyojin 1. Sezon Türkçe Altyazılı izle

Günümüzden 2000 yıl sonra insanoğlunun nesli dev titanlar karşısında tükenme noktasına gelmiştir. Dünyanın her yerine yayılan Titanlar, 3 katlı bir ev büyüklüğünde ve zeka belirtisi göstermemesine rağmen insanoğlunu yok etmeye içgüdüsel olarak istekli bir türdür. Az sayıda insan grubu ise şimdiye kadar titanlardan kaçabilmiş ve 100 yıldır inşaa ettiği duvarın arkasında yaşamaktadır. Uzun duvarlarla korunan şehrin güvenliği bir gün, şimşek sonrası ortaya çıkan devasa titanın saldırısıyla bozulacak ve surda açılan gedikten normal devler içeriye gireceklerdir.

Eren adındaki heyecanlı çocuk ile kız kardeşi Mikasa, devlerin annelerini öldürüşünü izleyecek ve intikam için orduya yazılmaya karar vereceklerdir.

2013 yılının en başarılı animelerinden biri olarak görülen Attack on Titan – Shingeki no kyojin’i HD kalitede Türkçe Altyazılı olarak izleyebilirsiniz. Serinin şimdiye kadar yayınlanmış 1 sezon 25 bölümü bu sayfada yer almaktadır. Filmlobisi.com

Tür: Animeler

Yapım: Japonya

IMDB Puanı: 9,0

Oyuncular: Marina Inoue, Yûki Kaji, Josh Grelle

Etiketler: , , ,

YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ Film Nasıldı ?
 

“Attack on Titan – Shingeki no kyojin 1. Sezon Türkçe Altyazılı izle” filminde 46 Yorum bulunuyor.
  1. betul. - 2 sene önce demiş ki:

    Oha yedikleri insanlarla ürüyorlar. Çok manyak fikir cidden sdhsjhdjsh ama Eren en sonunda ölmek zorunda kalıcak bence

  2. Ekrem Kutay - 2 sene önce demiş ki:

    —spoiler—

    Fİlm çok Süper Kanlı Manlı Fln 😀 Abi ama Dişi Dev Daha akıllı diyer mallardan vay anasını Filmin Hikayesi süper ACABA devler cogalmak için o dişi devlerle ürüyolarmı acaba yada sadcece 1 tanemi var hmmmm 😀 13. bölümdeyimde skdjksjdkajsd

    —spoiler—

  3. Ekrem Kutay - 2 sene önce demiş ki:

    Pardon 22. Bölümmüs 😀 ASDASDASD

  4. yigit - 2 sene önce demiş ki:

    oha lan daha kötü bi altyazı fonu yokmuydu

    • damla - 11 ay önce demiş ki:

      yigit baslatmadan once uzerinde 144 yazuyor ona tikla 360 i sec alt yazisi okunuyor bu kadar mi bilmiyonuz …. :O

  5. Yağız - 2 sene önce demiş ki:

    Cahil cahil konuşmayın —. Mangasını hele bir okuyun da öğrenin. Insanları yiyip üremiyorlar. Spoiler vermeyeceğim. Gidip okuyun öğrenin

  6. taner - 1 sene önce demiş ki:

    2.sezon ne zaman gelir

  7. Çağla - 1 sene önce demiş ki:

    –feci spoiler–

    arkadaşlar devler dişi devlerle üremiyor çünkü buna gerek kalmıyor, devler aslında insanlar. 2. sezonda bir maymun çıkacak ve maymun duvarın içinde olacak. maymun bir şey yapacak ve bir köydeki tüm insanlar birden devlere dönüşecekler, ayrıca dışarıdaki çoğu devlerinde o maymunun insanları dönüştürdüğü düşünülüyo

    –feci spoiler–

  8. Melikcan - 1 sene önce demiş ki:

    -Spoiler-
    -Spoiler-

    Sonu çok kötü bitti yaaaa sonundaki çıkan devin yüzü muazzam devdi acaba zırhlı dev genemi gelcek 2.sezonda.2 sezon ne zaman çıkacak acaba?

    -Spoiler-
    -Spoiler-

  9. Enes can - 1 sene önce demiş ki:

    Gerçektende 1 tane dışı dev varsa bu olay bana şirin leri anımsatıyor 🙂

  10. Muhammet - 1 sene önce demiş ki:

    Çok guz3l bir anime 🙂

  11. Jaeger - 1 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir anime herkese tavsiye ediyorum

    • Erennnn - 3 ay önce demiş ki:

      Ya Titanlar nasıl ciftlesiyon biliyonmu yaww nasip uyuyorlar

  12. headshot - 1 sene önce demiş ki:

    abi mikasa erenin kardeşi olması imkansız am*** olmaz öyle

    • Kaos - 4 ay önce demiş ki:

      Mikasa ve eren kücüken Mikasa nin ailesi ölünce mikasaya erenin ailesi bakmaya baslamis yani kardes degiller

  13. süleyman - 1 sene önce demiş ki:

    attack on titan ın 2.sezonu 2016 ağustosun 31 inde çıkacak ama manga nedir ve zıhrlı dev bence 2. sezonda çıkacak kessinde annie (yani dişi dev) 2.sezonda kristalden çıkacakmı?

  14. fatih - 1 sene önce demiş ki:

    anime gayet güzel tavsiye ederim çok az bölümü olmasına ramen devam edecekmi bilmiyorum umarım eder merak ediyorum devamını çıkana kadar rust oynamaya devam 🙂

  15. oğuzhan - 1 sene önce demiş ki:

    çok kanlı bir anime yalnız miğdem dağıldı

  16. Buse Koray - 1 sene önce demiş ki:

    Muhteşem bi seri.. Hatta filmi bile çıkmış kaçırılmaz

  17. cenk - 12 ay önce demiş ki:

    Yalnız çizimleri, konusu ne kadar kaliteli olursa olsun bi anime bu kadar soğutulmamalı. İki sezon arasında resmen uçurum var ve sadece 25 bölüm. Bi de bu tarz animelerde sağlam girip konuyu devam ettirmede sıkıntı yaşamaları büyük sorun. Senaristlere başarılar, zira başka bir “Lost” vakası patlar verirse hiç şaşırmam.

  18. denis - 12 ay önce demiş ki:

    eren geydir leivyle eren x eren yazin cikar

  19. ferhat - 10 ay önce demiş ki:

    2.sezonun ne zaman başlayacağı hakkında bir bilginiz var mı ?

  20. serdar - 10 ay önce demiş ki:

    olay + konu çok güzel. 14. bölümden sonra altyazılar okadar küçüldüki ekrana yapışmak zorunda kaldım.

    Admin: Alternatif seçeneği denediniz mi acaba, altta yer alan ? Onda da sorun aynı şekildeyse düzenleyebiliriz.

  21. Eren - 9 ay önce demiş ki:

    Bir eren olarak kendimden utandım mikasa filmin başından beri eren diye ölüyor bi kıza dönüpde sen olmasan napardım demedi yeminle izlediğime pişman oldum

  22. Mrv - 9 ay önce demiş ki:

    Bence o dişi dev Annie çünkü benziyor

  23. izleyici - 8 ay önce demiş ki:

    armin kızmı erkekmi anlamadım ? sizce erkekmi

    • Erennnn - 3 ay önce demiş ki:

      Kız la Armin istiyorsan sana ayarlim 😀

  24. Melih K. - 6 ay önce demiş ki:

    Çok güzel ama her bölümün başında önceki bölümün özetini vermeleri kötü olmuş.2.Sezonu merakla beklicem.

  25. Selin sever - 6 ay önce demiş ki:

    ya bu çok güzel bayıldım en sevdiğim anime dizileri arasında ya 🙂

  26. dasd - 6 ay önce demiş ki:

    ya yeter donup duruyo

    • Lobideki Adam - 6 ay önce demiş ki:

      merhaba o sorun için yapılabilecek pek bir şey yok, internet hızınız ile ilgili bir şey. alttaki playeri kullanabilir veya kaliteyi düşürebilirsiniz.

  27. berkay - 6 ay önce demiş ki:

    sürekli farlı bilgisayarlardan denememe ramen hepsinde belli bir sürede görüntü donuyor ancak ses devam ediyor ????????

    • Lobideki Adam - 6 ay önce demiş ki:

      sağdaki kalite kısmından videonun kalitesini seçtiğiniz taktirde pek fazla donma yapmaması gerekiyor. yeni bir player üzerinde çalışmalarımız devam ediyor.

  28. animeci biri - 5 ay önce demiş ki:

    -SPOİLER-

    Nedense şu dişi devi çok sevdim

  29. animeci biri - 5 ay önce demiş ki:

    Eren geydir diyenler olmuş ama onlar fanart değil mi?

  30. eren bulut - 5 ay önce demiş ki:

    2. sezonu ne zaman çıkacak

  31. Dilek - 4 ay önce demiş ki:

    Eren yada Levi gay falan değil. Mikasa da Erenin kardeşi değil körkütük aşık adama mal anlamıyo. İkinci sezonu da yıllar oldu bekliyorum. 20017 diye okudum ben ama o yüzden tekrar izledim seriyi tazeleme olsun diye. Size de tavsiyem bi mangasını yayımlanan son bölüme kadar okuyup tekrar izleyin o zaman aaa burda bu yüzden böyle yaptı ondan böyle dedi diye anlıyo insan herşeyi. Bu arada filmini sakın sakın izlemeyin tam bir katliam. Efektler güzel ama konusunun alakası yok isimler aynı bi tek.

  32. Gökhan - 3 ay önce demiş ki:

    Tahmin üzeri söylüyorum bence

    Şu Dişi Titan ere nin annesi eren babasının yaptığı şey yüzünden dönüştüyse adam karısınada bişeyler yapmış olabilir oda dönüşe biliyordur

    Tahminim dişi olan titan eren nin ANNESI

  33. ahmet - 3 ay önce demiş ki:

    dişi titanın annie olduğunu saçlarından ve tavırından en baştan hatırladım bide o kafa yarma hareketini de tanıdım zaten

  34. Saane - 3 ay önce demiş ki:

    -spoilerrrrr

    Levi zırhlı titan

    -spoilerrr

  35. nameless - 3 ay önce demiş ki:

    çevirmen çok konuşma istersen

  36. AttackSOnTtans - 3 ay önce demiş ki:

    Spoiler !!
    ——–
    Bölüm 19 Daki Devin İçinde Annie Var Mallar Ankamıyo 😀

  37. nazlı - 3 ay önce demiş ki:

    çevirmene aşık oldum sanırım asjkdh (15-16. bölüm)

  38. kayra yerlikaya - 3 ay önce demiş ki:

    2. sezon çıktımı çıkmadıysa ne zaman çıkacak

  39. batuhan - 3 ay önce demiş ki:

    bu nasıl video ikide bir donuyor ileri atıyo kendi kafasına göre takılıyor

  40. Can - 2 ay önce demiş ki:

    Çevirmen ağır Levi fanboy :)) ama sonuçta hanigimiz değiliz ki 🙂